Khamis, 28 November 2013

Assalamualaikum

Kepada semua pembaca blog aku ucapkan terima kasih sebab sudi membaca blog aku ni.. So blog ni aku buat untuk tatapan untuk korang yang suka makan,gila makan atau kuat makan.. Sebab masalah utama kita ni kadang pergi ke satu tempat atau bercuti susah nk cari tempat nak makan.. maksud aku yang sedap dan harga berpatutan.. semua tempat yang aku syorkan ni mmg sedapla kat tekak aku tp kat korang mungkin sedap dan mungkin tak sedap. Almaklumlah tekak ngan selera orang ni lain  tapi bolehla untuk rujukan korang nnt.. Don't worry semua tempat ni kedai Melayu dan dah tentu Islam serta halal ( member aku Pejal mmg pantang makan kedai bukan Melayu..sanggup dia tak makan atau minum hahahaha)..

So harap blog aku boleh menolong korang semua untuk tempat ( yang mana aku dah pegila) jd takde kecoh2 nak cari tempat makan...Assalam



Tiada ulasan:

Catat Ulasan